Breadcrumbs

Osnove o telesu zanjo

Seznani se s svojim telesom in ga imej rada

Bolje kot poznaš svoje telo, več užitka ti lahko nudi. Večina žensk to prepusti svojim prstom, vendar vam boljše poznavanje initmnih delov telesa lahko pomaga do še večjega užitka.

Sramna kost

Znana tudi kot Venerin hribček je področje pokrit z dlačicami (ali pa ne) in je pri stimulaciji pogosto zanemarjeno. Če hribček objamete z rokami, boste stimulirali klitoris. Če ga potem nežno pritisnete pa se prikaže kapica na klitorisu (ženski ekvivalent kožice- prepucija) in s tem tudi občutljivi vrh klitorisa.

Klitoris

Klitoris, središče ženskga užitka, je poln živčnih vršičkov, ki se na stimulacijo odzovejo tako da se napnejo, podobno kot telo penisa. Velikost, oblika in občutljivost klitorisa se razlikujejo, zato je s stimulacijo najboljše najprej pričeti nežno.

Če ima ženska slabo občutljiv klitoris, bo morda delovalo premikanje kapice klitorisa s pomočjo jezika ali roke, kar bo odkrilo vršiček. Ko se odkrije, začnite počasi – ženske, ki najprej slabše reagirajo, se bodo mogoče povsem drugače obnašale, ko se stimulira vršiček klitorisa.

Vagina

Vagina, ki je pogost fokus seksa, je kanal, ki se pri stimulaciji raztegne, da bi v njega vstopil penis ali prsti. Za razliko od klitorisa, ni posebej občutljiva, čeprav nekaterim ženskam daje poseben užitek tako imenovana G- točka. Vrh maternice (cerviks) na vrhu vagine je za nekatere ženske tudi erogena zona – ampak tu postopajte previdno, saj ne uživajo vse ženske v tej vrsti stimulacije.

Med spolnim vzburjenjem se vagina sama vlaži, nekatere ženske pa potrebujejo dodatno lubrikacijo, še posebej če je partnerjev penis velik ali pri daljših seksualnih aktivnostih.

Ženske imajo različen mišni tonus, vsaka ženska pa lahko svoj orgazmični potencial poveča z vadbo Keglovih mišic, da se poveča dotok krvi, moč mišic in nadzor nad njimi.

Ženskam je dostopna velika izbira pripomočkov za vadbo Keglovih mišic, ki vključujejo kroglice „jiggle balls“ uteži v obliki stožcev, vakumske pumpice ali naprave z električnimi impulzi (podobno pasu za utrjevanje trebušnih mišic) ki uporabljajo lahek (neboleč) tok za premikanje mišic. Če želite kupiti tovrstne pripomočke, izberite blagovne znamke, ki jim lahko zaupate .

Ena od možnosti je ročna vadba Kegelovih vaj in sicer tako, da vstavite prst v nožnico in potem stiskate in sproščate mišice, dokler ne začnete stiskati prsta. Mišice stisnite, zadržite in štejete do deset. Vajo ponovite desetkrat. Ob redni vadbi Kegelovih vaj, bodo vaši intimni deli v dobri kondiciji.

Ob rednih Kegelovih vajah, bodo vaši intimni deli v dobri kondiciji…